بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه خانواده خود را دوست داشته باشیم؟

چگونه خانواده خود را دوست داشته باشیم؟


5 راه برای دوست داشتن خانواده

باسلام


چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟ مطلب مرتبط چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟

بعضی اوقات ، ممکن است خانواده کمی شما را مضطرب و ناراحت کند. با این حال ، مهم نیست که چه می گویند ، آنها واقعاً شما را دوست دارند. گاهی اوقات مشکل می توان آنها را دوست داشت. این مقاله را بخوانید تا درک کنید که چگونه خانواده خود را دوباره دوست داشته باشید!


1-نظرات منفی را نادیده بگیرید و روی تعاریف تمرکز کنید.

 اگر شخصی در خانواده شما به شما توهین می کند ، بدانید که آنها فقط کمی ناراحت هستند و یا سختگیری میکنند و یا احتمال زیاد واکنش آنها برای این شدید است که شما را دوست دارند و یا میخواهند شما درست تربیت شوید و صد در صد آنها نمیخواهند به شما صدمه بزنند. همچنین ، وقتی آنها از شما تعریف می کنند ، آن را وارد قلب خود کنید. آنها خانواده شما هستند و شما را بصورت ناخوداگاه دوست دارند.

به یاد داشته باشید که مهم نیست که خانواده شما چه می گویند. آنها همیشه بهترین ها را برای شما می خواهند.


2-اگر خانواده شما زیاد به شما طعنه می زنند ، در مورد آن با آنها صحبت کنید.

 اگر توضیح دهید که احساسات شما با این طعنه ها ، لطمه خورده است ، ممکن است این کار را متوقف کنند. پس از این کار، دوست داشتن آنها راحت تر خواهد بود.


3- برای خانواده وقت بگذارید

ممکن است احساس کنید که خانواده خود را دوست ندارید زیرا زیاد با آنها صحبت نکرده اید. مدتی را در برنامه خود برای بازی، وقت گذرانی و تماشای فیلم ها و غیره با خانواده در نظر بگیرید. همچنین ، وقتی را تعیین کنید تا یک بار با اعضای خانواده خود صحبت کنید.

اگر والدین می گویند خیلی مشغول هستند سعی کنید ناراحت نشوید. درک کنید که آنها نیز کارهایی برای انجام دادن دارند و این کارها را برای رفاه و آسایش شما و خودشان انجام می دهند.


4-تمام اوقات خوبی را که با خانواده داشته اید به یاد داشته باشید.

 شاید الان شرایط خوبی ندارید ، اما وقتی جوان تر بودید ، احتمالاً به خانواده نزدیک بودید. سعی کنید آلبوم های عکس را مرور کنید و تمام اوقات خوبی که داشته اید را بیاد بیاورید. چند عکس از شما در آنجا وجود دارد. اگر شما را دوست نداشتند هیچ عکسی از شما تهیه نمی کردند .


5-لیستی از آنچه که دوست دارید و دوست ندارید تهیه کنید .

 این را درک کنید که همه نقص دارند. تعداد موارد خوب و بد را در لیست بنویسید. اگر حداقل پنج مورد بد در لیست ها دارید ، سعی کنید برخی از آنها را با خانواده خود مطرح کنید.

چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟ مطلب مرتبط چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟

اگر والدین شما ناراحت شدند ، بدانید که این طبیعی است. ممکن است آنها را آزار دهد که بدانند شما خوشحال نیستید و آنها خود را سرزنش می کنند. این باعث می شود که آنها ناراحت یا عصبانی شوند.

اما سعی میکنند خود را اصلاح کنند.

»پراخش و انتقاد همه چیز را خراب میکند.

»یادتان باشد خانواده ها حتی اگر ابراز نکنند و یا احساس هم نکنند ، یکدیگر را دوست دارند . برای مثال ، شما که احساس میکنید خانواده را دوست ندارید، آیا راضی میشوید که یکی از اعضای خانواده یک انگشتش را از دست بدهد؟ یا اگر یکی از اعضا با غریبه ها دعوایش شد، شما ناراحت می شوید یا خوشحال؟



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده