بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه جذاب تر بشویم؟

چگونه جذاب تر بشویم؟

چگونه جذابتر شویم؟

باسلام

جذاب بودن هدف خیلی از مردمی است که در دنیای ما زندگی 

می کنند ، چهره جذاب،بدن جذاب و ... که آرزوی بسیاری از مردم است 

چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟ مطلب مرتبط چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟

اعتماد به نفس در مورد ظاهر شما می تواند به سلامت جسمی و روحی شما کمک کند و می تواند شما را در طول روز شادتر کند. اگرچه عقاید متفاوت است و زیبایی در نهایت به نظر بیننده اهمیت دارد ، اما مراحلی وجود دارد که می توانند روز به روز باعث جذابیت بیشتر شما برای عموم مردم بشوند. با آگاهی از چگونگی درک دیگران از شما و تلاش برای بهبود ظاهر بدنی ، جذابیت جسمی، برای همه افراد هدفی قابل دستیابی است.

متد 1 از 3

در مورد جذابتر شدن چهره شما 

1-بیشتر بخوابید 

اگر به اندازه کافی خواب نداشته باشید ، یا خواب شما در طول شب قطع شود(مثلا برای قرص خوردن) ، چین و چروک های بیشتر روی پیشانی شما نمایان می شود و اگر پوستی لطیف دارید ، چشم و گونه های شما قرمزتر خواهد شد. اگر شب ها خواب کافی ندارید ، زودتر به رختخواب بروید. اگر خواب شما با یک وضعیت پزشکی مانند آپنه خواب(بیدار شدن با تنگی نفس)، قطع شده است یا بی خوابی دارید ، با پزشک خود در مورد روش های درمانی که می تواند به شما در استراحت شب کمک کند، صحبت کنید. 

• بزرگسالان در سنین 18 تا 64 سالگی هفت تا نه ساعت نیاز دارند

2-به موهای خود برسید 

اگر احساس می کنید گیر کرده اید و نمی توانید ظاهر خود را تغییر دهید ، کوتاه کردن موها را در نظر بگیرید. اگر برای همیشه یک مدل مو را تجربه کرده اید ، ممکن است تعجب کنید که مدل موی جدید(کوتاه کردن مو) چقدر می تواند ظاهر شما را تغییر دهد. موهای شما به فرم دادن صورت شما کمک می کند ، بنابراین در مورد ویژگی های صورت خود و اینکه چه مدل مویی بیشتر به آن می آید تحقیق کنید .

• به عنوان مثال ، اگر شما یک فک بزرگ دارید ، شاید ایده خوبی باشد که اجازه دهید موهای شما روی طرفین صورت شد کنند تا صورت خود را متعادل کنید.(\\•…•//)

• مدل موهای مختلف را آزمایش کنید و از دوستانتان بخواهید به شما در انتخاب بهترین مدل کمک کنند .

• از یک استایلیست (طراحان مد و زیبایی یا سبک سازها ) بخواهید به شما کمک کند .می توانید این را به آنها بگویید: من به دنبال ظاهری دلپذیر و پیشرفته هستم. آیا ایده ای دارید؟

3- اجازه بدهید ریش هایتان رشد کنند .(آقایان)

رشد ریش می تواند چهره شما را جذاب تر کند ، همه اینها به تقارن موجود و ساخت چهره شما و توانایی ارثی شما در رشد موهای صورت بستگی دارد. جذاب ترین ریش، ریشی است که در طی ده روز تراشیده نشده باشد!

• اگر ریش شما زیادی رشد می کند، مطمئن شوید که مرتب و تمیز باشد . 

• رشد ریش می تواند چانه شما را بزرگ تر نشان دهد.


4-پوستتان را تمیز نگه دارید 

پوست صاف و تمیز نشان می دهد که فرد سالم و خوشحال است ، در حالی که پوست مستعد آکنه می تواند برعکس باشد برای برخی از افراد . روزانه صورت خود را بشویید و سعی کنید مرطوب کننده ها و اسکراب های صورت را پیدا کنید که با پوست شما سازگاری دارد.

اگر در پاک نگه داشتن پوست خود مشکل دارید ، تغییر رژیم غذایی را در نظر بگیرید بنابراین میوه‌ها و سبزیجات بیشتری را در رژیم خود جای داده و برای ملاقات با پزشک متخصص پوست که بتواند آکنه یا هرگونه ورم پوستی شما را تشخیص و بهبود دهد ، قرار ملاقات بگذارید.

• روغن زیتون ، گوجه فرنگی و شکلات سیاه ثابت شده است که باعث شفافیت پوست می شوند. 

• مصرف زیاد غذاهای ناسالم و شیرین می تواند باعث خراب شدن پوست شود.

متد 2 از 3 

1-لباس ها باعث جذابیت شما هستند 

وقتی لباس خوبی می پوشید ، احساس خوبی می کنید. احساس اعتماد به نفس و راحتی باعث می شود که از نظر جسمی برای سایر افراد جذاب تر به نظر برسید. سعی کنید نسبت به اطرافیان خود لباس زیبایی تری داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که لباس های شما متناسب باشد و خیلی شل یا تنگ نباشد. 

اگر سلیقه ندارید ، یا مطمئن نیستید که چه چیزی را بپوشید ، از یک دوست یا همکار برای مشورت کمک بخواهید.

چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟ مطلب مرتبط چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟

•لباس های خود را تمیز ، اتو کشیده و مرتب نگه دارید. در بیشتر موارد ، این باعث می شود جذاب تر به نظر برسید

2-لباس هایی با رنگ مشکی و قرمز بپوشید 

قرمز و سیاه جذاب ترین رنگهایی هستند که مردان می توانند از آن استفاده کنند . پوشیدن این رنگها اهمیت بیولوژیکی دارد که شما را به صورت ناخودآگاه برای سایر افراد جذاب می کند.

سیاه و قرمز نشان از تسلط ، جذابیت و پرخاشگری در مردان دارد.

• البته سبک لباس پوشیدن شما بدون توجه به رنگ هنوز اهمیت بیشتری دارد. اگر به نظر شما این رنگ ها اهانت آمیز یا ضد اجتماعی است ، آنها را نپوشید .

3-خودت باش 

در حالی که پیروی از این مراحل به شما کمک می کند تا برای عموم مردم جذاب تر به نظر برسید ، اینکه خودتان باشید نیز در درک و شناخت دیگران نسبت به شما نقش اساسی دارد.

پوشیدن لباسی که در آن احساس اجباری بودن و یا غیرطبیعی بودن کنید باعث کاهش جذابیت شما می شود و به اعتماد به نفس بیرونی شما آسیب می رساند. اینکه خودتان باشید باعث جذابیت شما برای دیگران خواهد شد

• فقط به این دلیل که افراد سبک خاصی از لباس را دوست ندارند به معنای این نیست که شما نباید چنین باشید.

• سعی کنید که سبک شخصی خودتان را داشته باشید به عنوان مثال اگر شما انرژی زیادی دارید لباس های روشن بپوشید تا سبک شخصی خود را نشان دهید . 

متد 3/3

کار روی فیزک و جسم 

1-صاف بایستید

با عقب بردن شانه های خود و بالا نگه داشتن سر خود ، وضعیت بدن خود را حفظ کنید. قوزکردن بیش از حد یا داشتن وضعیت بد باعث عدم اعتماد به نفس می شود و باعث می شود برای دیگران جذابیت کمتری داشته باشید.

با آگاهی از خم شدن کمر در هنگام نشستن یا ایستادن ، تمرین خود را در طول روز حفظ کنید و وقتی متوجه می شوید که در حال خم شدن هستید ، وضعیت خود را اصلاح کنید.

• اگر زیاد اهل قدم زدن هستید ، ممکن است مدتی طول بکشد تا رفتارتان تغییر کند

2-منظم ورزش کنید 

عضله لاغر جذاب ترین نوع بدن برای مردان تلقی می شود. سعی کنید نسبت چربی به عضلات ؛ 16٪ چربی و 80٪ ماهیچه را حفظ کنید تا جذاب تر به نظر برسد. یک مربی شخصی پزشک قادر خواهد بود تا نسبت چربی شما به عضلات را محاسبه کند. برای رسیدن به بدن لاغر تر و عضلانی تر به ورزشگاه سر بزنید یا در خانه تمرین کنید.

• همچنین می توانید به یک تیم ورزشی بپیوندید یا یک سرگرمی فعال (از لحاظ جسمی)برای کمک به بدن خود داشته باشید.

• تمریناتی که به ساخت عضله لاغر کمک خواهد کرد شامل صخره نوردی و شنا است.

• تلاش کنید تا احساس اعتماد به نفس بیشتری در پوست خود داشته باشید و هدف خود را یک انسان سالم تر بودن ، تعیین کنید.

• بعضی از بچه ها قادر به داشتن بدنی لاغر یا عضلانی نخواهند بود ، اما اشکالی ندارد. تا زمانی که در جهت رسیدن به هدف خود تلاش

 می کنید ، شانس خود را برای جذاب تر شدن امتحان کنید.

3-بهداشت فردی را رعایت کنید

حفظ بهداشت شخصی ، هنگام صحبت در مورد جذابیت جسمی یک عامل مهم است. اگر بوی بدی بخورید یا کثیف به نظر برسید ، دیگران آن را منفی تلقی می کنند. چیزهایی مانند بوی بد یا لباس نامعلوم اغلب افراد را خاموش می کند. به یاد داشته باشید که هر روز از دئودورانت زیر بغل و دوش گرفتن یا استحمام استفاده کنید. دندان های خود را مسواک بزنید تا نفس شما بوی خوبی داشته باشد .


©«بلاگ سازان»-«لایف دیزاین»

ترجمه از سایت how wiki

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده